Enquiry & Booking
2169 4848
Enquiry & Booking
2169 4848
Enquiry & Booking
2169 4848

Social Responsibility

媽媽KOL

April訪問分享:

2

「我以前做開空姐秘書,鍾意周圍飛周圍去,食下美食影下相,得閒就寫下blog。」

 

「以前真係以為生仔只係痛一陣,直到自己真係有兩位小朋友嘅時候先知背後嘅壓力」

 

「仔仔啱啱出世嘅時候需要訓箱仔,又要入ICU ,隔多兩日又要照燈黃膽,經常需要去健康院覆診;另一邊廂,女女又有濕疹問題。」

 

「嗰陣自己一個人照顧兩位小朋友已經手忙腳亂,佢地仲要咁多病痛。一方面替佢地擔心;另一方面,自己亦都好自責同崩潰。加上睇完好多網上嘅資訊同身邊人嘅唔同意見,攪到日日自己嚇自己。」

 

「好彩有老公嘅鼓勵同支持,佢知照顧小朋友好辛苦,除咗幫我手一齊照顧之外,佢亦都鼓勵我搵番自己嘅興趣,喺屋企寫吓嘢影吓相。而呢個亦都係《4月媽媽手記》嘅起源。」

 

做媽媽,唔一定放棄自己嘅生活,應該以身作則,活出美麗

 

「原本只係想分享下自己同BB 嘅生活,後來知道原來有好多媽媽會留意我分享嘅野。所以我就希望可以將自己嘅心路歷程,分享俾其他媽媽。只有識得喺自己同小朋友嘅生活取得平衡,先可以樹立到榜樣俾佢地睇。」

 

「希望其他媽媽記住,就算面對住幾多既難關,只要做好本分就可以坦然面對。」

trial-en